Sunday, February 27, 2011

Beringat Sebelum Kena

0 comments

Tuesday, February 22, 2011

Kedai Buku & Alat Tulis Facebook Ditemui

0 comments

Ingatkan kereta Facebook je yang ada (tengok sini), rupanya kedai buku Facebook pun ada juga. Hebat betul Facebook ni yer.




Kalau si Mark Zuckerberg tau ni, agak-agaknya dia marah tak? Huhu..

Thursday, February 17, 2011

Video Game Didunia Sebenar

0 comments


Monday, February 14, 2011

Sony Perkenalkan Telefon Playstation - Xperia Play

0 comments

Setelah kedengaran pelbagai ura-ura berkenaan dengan telefon PlayStation daripada Sony, kini akhirnya, pihak Sony Ericsson sendiri telah mengumumkan dan memperkenalkan perantian tersebut kepada umum di pentas Mobile World Congress yang berlangsung hari ini.



Telefon PlayStation, ataupun yang mana dikenali sebagai Xperia Play ini menggunakan sistem operasi Android 2.3 Gingerbread, dan pada masa yang sama, ianya diintegrasikan bersama-sama dengan perisian daripada Sony sendiri, iaitu Sony PlayStation Suite untuk membolehkan para pengemar permainan menikmati permainan pada telefon pintar mereka.

Dari segi spesifikasi, Xperia Play membawakan cip 1Ghz Snapdragon, memori 512MB RAM, kamera 5-megapixel dibelakang, dan kamera hadapan untuk panggilan video. Xperia Play menggunakan skrin seluas 4-inch yang membawakan resolusi 480×854 pixel, membolehkan penggunanya menikmati permainan dengan mudah dimana-mana sahaja. Xperia Play dijangka akan mula dijual bermula bulan Mac ini.

Friday, February 11, 2011

Trick Shot Menggunakan Bola American Football

0 comments