Thursday, January 8, 2009

[Video] George W.Bush Kelu Lidah Lepas Kutuk Al-Quran

Mungkin sudah ramai yang pernah tengok video Bush gagap ketika memberi ucapan. Tapi tahukah anda yang dia kelu lidah kerana sebenarnya dia sedang mengutuk Al-Quran dan mengaitkan Quran dan Islam dengan pengganas.Dalam video ini, ketika dia sedang memberi ucapan, tiba-tiba lidahnya terkelu dan tidak dapat mengucapkan apa-apa selain “I’m a” berulang kali. Para wartawan yang melihat hanya terpaku sahaja. Sila lihat video ini.


Inilah petunjuk kepada kekuasaan Allah. Jangan kita sekali-kali mempertikaikannya. Subhannallah. Marilah kita berdoa agar diberi petunjuk olehNya.

p/s : Padan muka Bush. Kan dah malu. Dah la dekat Iraq pun wartawan baling kasut kat dia. Hahaha. Mari sama-sama kita berdoa agar dia mati dengan terseksa. Hahahahah

2 comments:

Anonymous said...

sorry to say...mana boleh doa mcm tu bro...sbb itu kerja Allah...ibarat kita doa utk diri kita sendiri...patutnya kita sama2 berdoa agar dia mendapat kesedaran...dan berubah menjadi baik...pasal kelemahan dan kejahatan org kita leh nampak tp kelemahan diri kita sendiri..kita x nampak..betul x..jgn ambil hati yer..just bg pandangan...sbb dia pun Allah jdkan utk uji hati kita juga dan pasti ada hikmahnya..tul x?..x perlu kita cepat melatah dgn sikap org..maaf yer sbb yg memberi komen ni pun banyak juga kelemahan..jom sama2 kita perbetulkan...best gak masuk blog ini...banyak info menarik...

Anonymous said...

Aku sedih mengenangkan betapa cetek dan "kurang pandai" nye ko ni. Video tu bukannye betul pon! Dah di'edit' kott.....tu pn boleh tak sedar ke? Pastu leh letak kt blog pulak...buat malu la beb! Org2 yg baca blog ko ni pun mesti percaya hidup2 ngan video ni kan...lain kali sblm buat ape2 statement kaji dulu!